Rotary fortsätter med den uppskattade traditionen – sjunde året i rad
För sjunde året i rad packar Aneby Rotaryklubb påskägg till kommunens vårdpersonal. En uppskattad tradition som startade under pandemin lever vidare – med både nya påskäggspackare och samma vilja att sprida glädje...